Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben szeretné legközelebbi vásárlása alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

Rendelés menete

  1. Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket a katalógusból, majd helyezze a kosárba.
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, folytassa a vásárlást, vagy ha már átlépett a kosárba, válassza a „vásárlás” menüpontot.
  3. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, nyomja meg a “kosár megjelenítése” gombot, majd ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméket, azok darabszámát, összegét. A piros “x” gombra kattintva törölheti a választott terméket a kosárból. A mennyiség melletti +/- gombokkal, vagy a mennyiségek átírásával tudja az egyes tételek mennyiségét megváltoztatni, amely után meg kell nyomni a “Kosár frissítése” gombot.
  4. A kosár lapon maradva válassza ki a szállítás módját., majd nyomja meg a “Folytatás a pénztárhoz” gombot.
  5. A pénztár lapon történik a Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása. Meg kell adnia a számlázási nevet és címet, amennyiben a szállítási név vagy cím ettől eltérő, akkor azt is. Megadandó továbbá az e-mail cím, és telefonszám. Ezen kívül ki kell választania még a kívánt fizetési módot.

A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció! Amennyiben már regisztrálta magát, lépjen be, majd a rendszer a rendelés során automatikusan kitölti az Ön szállítási és számlázási adatait.*

  1. Az adatok megadását követően a “Rendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet megrendelésével kapcsolatban.
  2. A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást kap. Ez a rendszer által generált automatikus üzenet.
  3. A beérkezett megrendelést és a szállítás várható időpontját 48 órán belül egy újabb e-mailben vagy telefonon igazoljuk vissza

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott e-mail címen és telefonszámon egyeztetjük a megrendelés részleteit Önnel, és a megadott adatok alapján kerül számlázásra illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Az e-mailben történő automatikus visszaigazolás 1-2 órán belül meg kell, hogy történjen.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Amennyiben a regisztráció során megadott adatokat adatbeviteli hibák miatt vagy más okból módosítani szeretné, válassza a “Fiókom” menüpont kívánt almenüpontját, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat. A megrendelésben megadott adatbeviteli hibák miatti módosítás érdekében szintén ügyfélszolgálatunkat értesítse.

A megrendelések feldolgozása, visszaigazolása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-17 óráig történik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben ez munkaidőn kívül történik, a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére, ezen kívül a webáruházat más kötelezettség nem terheli.

A megrendelt termék és a házhoz szállítás díjának fizetési módjai

A fizetendő végösszeg a megrendelés webes összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A megrendelt terméket és a házhoz szállítás díját az alábbi módokon lehet kiegyenlíteni, ezt a megrendelés folyamán tudja kiválasztani:

  • Közvetlen banki átutalás: A rendelés “Összesen” értékének átutalása az OTP Banknál vezetett 1177320500142335 számú bankszámlánkra. Kérjük a rendelési azonosítót az átutalás közleményében feltüntetni. A megrendelést akkor fogadjuk el, ha az összeg megérkezett a fenti bankszámlára.
  • Fizetés átvételkor (utánvét): A rendelés végösszegét a csomag átvételekor készpénzben a postai kézbesítőnek fizeti ki.
  • Bankkártya, PayPal: Ezen fizetési mód esetén a PayPal rendszerébe irányítjuk át. Ott használhatja bankkártyáját vagy már meglévő PayPal felhasználói fiókját/accountját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a PayPal oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a webáruházunkhoz. Az elfogadott bankkártyákat a PayPal rendszer szabályozza.
  • A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot átvételkor szíveskedjék megvizsgálni a csomagot átadó futár, postai kézbesítő jelenlétében. A termékeken észlelt esetleges sérülés, tartalomhiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Áru átvétele, házhoz szállítás, információk

A megrendelt terméket az alábbi módokon lehet átvenni, ezt a megrendelés folyamán tudja kiválasztani:

  1. házhoz szállítás – fizetés banki átutalással
  2. házhoz szállítás – fizetés utánvéttel
  3. Személyes átvétel ingyenesen lehetséges székhelyünkön, előre egyeztetett időpontban     ( 2040 Budaörs Pirosvirág köz 1.) Itt csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

Csomagjainkat az MPL, a Magyar Posta Logisztikai üzletága szállítja az egész ország területén. A szállítási idő általában 1-2 munkanap. Szállítást jelenleg csak belföldre tudunk vállalni. A termék várható szállítási idejét a webáruház munkatársai által küldött visszaigazoló e-mail tartalmazza. A házhoz szállítás díját a rendszer kijelzi, és beleszámolja a rendelés végösszegébe.

A csomag feladását követően egy SMS-ben vagy emailben megkapja a kísérőokirat-számot. Ezzel tudja csomagját nyomonkövetni a http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon.

A csomag kézbesítése munkanapokon 8-17 óra között történik. Ezért kérjük, olyan címet adjon meg, ahol ebben az időpontban a csomag kézbesítésére lehetőség van.

Amennyiben nem tartózkodik a megadott címen, a postai alkalmazott értesítést hagy a csomag újabb kiszállítási időpontjáról. Ha a következő alkalommal sem sikerül a kézbesítés, akkor a postai értesítésen szereplő postán veheti át küldeményét, ahol a csomagot 5 munkanapig tárolják.

Amennyiben 5 napig sem kerül átvételre a küldemény, az MPL visszaküldi a csomagot nekünk. Ebben az esetben a szállítási díjat a megrendelőre terheljük.

A megrendelt csomagokat maximum 10 munkanapig őrizzük. Ha a megrendelést átutalással rendezi és az utalás nem történik meg a megrendelést követő 10 napon belül, a megrendelést töröljük. Ugyanez érvényes a személyes átvétellel megrendelt csomagok esetén is, melyeket maximum 10 munkanapig tudunk raktározni.

Házhoz szállítás díjszabása

A házhoz szállítás díja banki átutalás esetén 1000 Ft, mely az ÁFA-t tartalmazza. Amennyiben a szállítás során utánvéttel kíván fizetni, a szállítás díja az utánvét kezelési díjával együtt 1300 Ft.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a postai kézbesítőnek! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia, jótállás, szavatosság

Garancia

A megvásárolt termékekre a Ptk hibás teljesítésre vonatkozó szabályai szerint szavatosságot vállalunk. A jótállási és szavatossági felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben leírtak vonatkoznak.A hiba felfedezése után Ön a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását webáruházunkkal írásban közölni.

Hibás teljesítés esetén a Ptk. 306. §-ban meghatározott sorrend szerint:

elsősorban – választása szerint – kijavítjuk vagy kicseréljük.

Ha kijavításra vagy kicserélésre nincs lehetőség – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől és a termék árát visszatérítjük.

A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni.

Egyes termékeinkre önkéntes jótállásként a fentieken túlmenően, a weboldalon szereplő tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállalunk, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. A jótállás időtartamát az érintett termékekre vonatkozóan legkésőbb a termék átvételekor adott jótállási jegyen közöljük.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

A termékért kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük.

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön viseli, ezen felül Önt egyéb költség nem terheli. A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a fogyasztó felelőssége.

Önnek, mint vásárlónak az elállási igény közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket webáruházunkba.

Jelen dokumentum végén kivonatot közlünk az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó jogszabályból.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát juttassa el hozzánk emailben vagy levélben. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Kérjük, hogy feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Vásárló köteles visszaküldeni webáruházunknak. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt visszaküldi a terméket. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Elállási jogát nem érvényesítheti abban az esetben, ha az árut nem teljes egészében szolgáltatja vissza. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli.

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Webáruház a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges). A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.