Idén elhatároztam, hogy nem fogok megőrülni a karácsonyi vásárlás, a rohanás miatt, mert szerintem nem ettől ünnep az ünnep, hanem a meghitt pillanatoktól. Ez ugyan jól hangzik ,de bizony nehéz sokszor megvalósítani, mert nehéz ellenállni a csábításnak, nehéz megtalálni az egyensúlyt.

Le kell lassulni, meg kell állni egy pillanatra, hogy realizáljuk a tennivalókat, beszerezni valókat. Én a dekorációra és az ételekre szeretek nagyobb hangsúlyt fektetni, mert ezek elkészítése is már örömet okoz nekem, főleg , ha a gyerekeimmel együtt tesszük. Persze ajándék nélkül nincs karácsony, tudom ezt jól, úgyhogy kényelmesen, otthonról rendelem meg mindenki számára a meglepetéseket. Nemrég részt vettem egy új márka ( BONAMI ) bemutatkózó sajtótájékoztatóján, és akkor fogalmazódott meg benem, hogy lehet ezt a karácsonyozást másképpen is csinálni, csak tudatosan kell végig gondolni és megszervezni a tennivalókat.

Az új home & living webáruház, a Bonami mostantól magyar nyelven is elérhető. A cseh brand itthon rendhagyó helyszínen, a város felett mutatkozott be egy izgalmas Urban Oasis installációval, ahol a burjánzó növények, friss formavilág, valamint a naturális színek, textúrák és minták kapták a főszerepet.

A Bonami innovatív webshopjában mindenki rátalálhat saját egyéniségére, stílusára, kedvenc bútoraira és lakberendezési kiegészítőire, amelyek mostantól egy kattintással az otthonunkba kerülhetnek.

Városi oázis – a természet nyugalma otthon

A városban élő ember a természet iránti vágyódását a lakberendezésben is érvényre juttatja – olyan lakókörnyezetet igyekszik teremteni, amiben nyugalomra és feltöltődésre talál. Az utóbbi időben egyre inkább megfigyelhető tendencia az otthonokban a zöld színek, naturális nyomatok, minták és textúrák, valamint a nagy mennyiségű szobanövény előszeretett alkalmazása. Az erdőket megidéző mély tónusok gyakran társulnak füstös rózsaszínekkel, melegebb fémárnyalatokkal, sötétebb fákkal, finoman megmunkált részletekkel és életteli zöldes textilekkel – melyek által az ember visszatalál természetes lényegéhez. A Bonami számos terméke hordozza ezt az üzenetet, legyen szó fabútorokról, zöld színű kiegészítőkről vagy rézasztalkákról, amelyek most már elérhetők a nagyközönség számára is.

A rendhagyó online piactér legfőbb törekvése, hogy a vásárlást a lehető legáttekinthetőbbé tegye – ezáltal komfortosabbá és nyugodtabbá. A különböző kampányok keretében naponta 1000-1200 egyedi terméket kínálnak, a Magyarországról elérhető állandó kínálat pedig jelenleg meghaladja az 50 000 darabot. A palettán többek között olyan designmárkák is megjelennek elérhető áron, amelyek itthonról kizárólag a Bonami.hu oldalról rendelhetők meg – ilyenek például az EMKO, HARTÔ, sømcasa, Gazzda, Hübsch, House Doctor vagy a We Do Wood bútorai és kiegészítői.


A Bonami itt nem áll meg: csapata folyamatosan keresi az új irányokat, márkákat és tervezőket. Többféle stílusban és árkategóriában kutatják fel az új árucikkeket, hogy mindenki megtalálhassa a számára ideális darabokat.

Engem megnyertek, mert tényleg szuper termékei vannak, a szívemhez közelálló stílusban, és elképesztően nagy választékban. A gyerekektől a nagyszülőkig mindenkinek tudtam választani szép, stílusos ajándékot. Most már csak a karácsonyi menüt kell még kitalánom és a piacozáson kívül az otthoni gyertyafényben bejglit sütni a gyerekekkel. Nekem ez az igazi karácsonyi készülődés, na és persze így jut időm az erdőben futni is a bevásárlóközpontok őrülete helyett.